1920

fun, flirt, freedom

Latest topics

» девушки интимные знакомства
Wed Aug 03, 2011 8:38 pm by Guest

» проститутки первоуральск
Wed Aug 03, 2011 6:17 pm by Guest

» бесплатные секс знакомства мурома bb
Wed Aug 03, 2011 3:55 pm by Guest

» what do tramadol pills look like
Wed Aug 03, 2011 12:01 am by Guest

» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001 came as a surprise to the public
Sun Jul 31, 2011 3:25 am by Guest

» how to get fans for your facebook page xi
Sat Jul 30, 2011 1:43 am by Guest

» buy facebook fan page f3
Fri Jul 29, 2011 6:32 pm by Guest

» самые дешовые проститутки москвы
Tue Jul 26, 2011 7:22 am by Guest

» WOOHOO
Wed Mar 25, 2009 11:35 am by Admin

Navigation


    Why's This Forum

    Share
    avatar
    dekbo`nah

    Number of posts : 113
    Age : 33
    Registration date : 2009-02-13

    Why's This Forum

    Post by dekbo`nah on Sat Feb 14, 2009 9:19 am

    called "1920"? =| All I remember from the 1920's are those stripper women and drinking being banned. =| Or maybe I'm wrong. hmm

    Sugar Rush

    Number of posts : 61
    Age : 30
    Registration date : 2009-02-10

    Re: Why's This Forum

    Post by Sugar Rush on Sat Feb 14, 2009 11:09 am

    all you remember?

    your 23 years old, yet you've seen the 1920's...how strange...do enlighten us millie -ji Razz
    avatar
    dekbo`nah

    Number of posts : 113
    Age : 33
    Registration date : 2009-02-13

    Re: Why's This Forum

    Post by dekbo`nah on Sat Feb 14, 2009 1:13 pm

    Hehe lol. What I meant by "remember" was what I learned from school lol =)
    avatar
    **Bangla Queen**
    Admin

    Female
    Number of posts : 298
    Age : 30
    Location : burrrmiinghaam
    Registration date : 2009-02-08

    Re: Why's This Forum

    Post by **Bangla Queen** on Sat Feb 14, 2009 3:05 pm

    lol.... toy made this forum originally n has a special secret behind it.... so he called it 1920....

    i like it its something unique and different! Very Happy

    most random forum is called asian or bengali forum etc....
    avatar
    DarkLogic

    Number of posts : 327
    Age : 35
    Location : Bedford
    Registration date : 2009-02-10

    Re: Why's This Forum

    Post by DarkLogic on Sat Feb 14, 2009 4:38 pm

    Ye whats behind the 1920...
    avatar
    Admin
    Admin

    Male
    Number of posts : 115
    Registration date : 2009-02-07

    Re: Why's This Forum

    Post by Admin on Sat Feb 14, 2009 5:30 pm

    hmmm lets play a lil gam
    everyone try and guess
    whoever gets it right
    i will personally post them a prize Smile

    you lot have 5 days to guess starting today
    Bangla Queen is not allowed to play because she smells :brokenteeth:
    :brokenteeth:
    avatar
    dekbo`nah

    Number of posts : 113
    Age : 33
    Registration date : 2009-02-13

    Re: Why's This Forum

    Post by dekbo`nah on Sun Feb 15, 2009 12:31 am

    The 1920s is sometimes referred to as the "Jazz Age" or the "Roaring Twenties", when speaking about the United States and Canada. In Europe the decade is sometimes referred to as the "Golden Twenties". Since the closing of the 20th century, the economic strength during the 1920s has drawn close associations with the 1950s and 1990s, especially in the United States. These three decades are regarded as periods of economic prosperity, which lasted throughout almost the entire decades following a tremendous event that occurred in the previous decade (World War I and Spanish flu in the 1910s, World War II in the 1940s, and the end of the Cold War in the late 1980s).Additionally, the decade was characterized by the rise of radical political movements, especially in regions that were once part of empires. Communism began attracting large numbers of followers following the success of the October Revolution and the Bolsheviks' determination to win the subsequent Russian Civil War. The Bolsheviks would eventually adopt a policy of mixed economics, from 1921 to 1928, and also give birth to the USSR, at the end of 1922. The twenties marked the first time in America that the population in the cities surpassed the population of rural areas. This was due to rapid urbanization starting in the 1920s.
    The 1920s also experienced the rise of the far-right and fascism in Europe and elsewhere, being perceived as a solution to prevent the spread of Communism. The knotty economic problems also favoured the rise of dictatorships in Eastern Europe and the Balkans, such as Józef Piłsudski in Poland and Peter and Alexander Karađorđević of Yugoslavia. The Stock Market collapsed during October 1929 (see Black Tuesday) and drew a line under the prosperous 1920s.

    *Wh
    ere's my prize?
    avatar
    Admin
    Admin

    Male
    Number of posts : 115
    Registration date : 2009-02-07

    Re: Why's This Forum

    Post by Admin on Sun Feb 15, 2009 2:35 am

    wrong lol
    avatar
    **Bangla Queen**
    Admin

    Female
    Number of posts : 298
    Age : 30
    Location : burrrmiinghaam
    Registration date : 2009-02-08

    Re: Why's This Forum

    Post by **Bangla Queen** on Sun Feb 15, 2009 9:24 am

    Admin wrote:hmmm lets play a lil gam
    everyone try and guess
    whoever gets it right
    i will personally post them a prize Smile

    you lot have 5 days to guess starting today
    Bangla Queen is not allowed to play because she smells :brokenteeth:
    :brokenteeth:

    u fosa!!! i smell nice thank you very much! but you STINK! and err i know wat it stands for! Razz

    where's my special prize?? naughty
    avatar
    dekbo`nah

    Number of posts : 113
    Age : 33
    Registration date : 2009-02-13

    Re: Why's This Forum

    Post by dekbo`nah on Tue Feb 17, 2009 6:23 am

    What? I spent a whole thirty seconds of my life googling ittt. Ugh you suck. I still demand a prize.

    Kia

    Number of posts : 13
    Age : 30
    Registration date : 2009-02-22

    Re: Why's This Forum

    Post by Kia on Sun Feb 22, 2009 7:38 am

    I know why... and it's a lovely gesture Smile
    avatar
    Admin
    Admin

    Male
    Number of posts : 115
    Registration date : 2009-02-07

    Re: Why's This Forum

    Post by Admin on Sun Feb 22, 2009 8:56 am

    hmmmm Kia is also banned lol Razz

    Kia

    Number of posts : 13
    Age : 30
    Registration date : 2009-02-22

    Re: Why's This Forum

    Post by Kia on Sun Feb 22, 2009 9:30 am

    its not like i would have guessed... would have been unfair as i had the answer from the horse's mouth Razz

    Sugar Rush

    Number of posts : 61
    Age : 30
    Registration date : 2009-02-10

    Re: Why's This Forum

    Post by Sugar Rush on Sun Feb 22, 2009 3:43 pm

    i feel well left out Sad
    avatar
    Admin
    Admin

    Male
    Number of posts : 115
    Registration date : 2009-02-07

    Re: Why's This Forum

    Post by Admin on Sun Feb 22, 2009 5:24 pm

    what horse lol
    avatar
    *Mizz_Hyper*

    Female
    Number of posts : 26
    Age : 29
    Location : *London*
    Registration date : 2009-02-10

    Re: Why's This Forum

    Post by *Mizz_Hyper* on Sun Feb 22, 2009 8:53 pm

    Toy was born in 1920 Razz
    avatar
    Admin
    Admin

    Male
    Number of posts : 115
    Registration date : 2009-02-07

    Re: Why's This Forum

    Post by Admin on Mon Feb 23, 2009 5:41 am

    out of all the answers that has got to be the worst one yet lol
    avatar
    **Bangla Queen**
    Admin

    Female
    Number of posts : 298
    Age : 30
    Location : burrrmiinghaam
    Registration date : 2009-02-08

    Re: Why's This Forum

    Post by **Bangla Queen** on Mon Feb 23, 2009 1:27 pm

    *Mizz_Hyper* wrote:Toy was born in 1920 Razz


    haha! :brokenteeth: i fink she definately deserves a prize for the worst answer!!! bless! flowers i like that one!!! ha @ toy! Razz
    avatar
    Baybeee_Tiitch

    Number of posts : 36
    Age : 26
    Registration date : 2009-02-08

    Re: Why's This Forum

    Post by Baybeee_Tiitch on Mon Feb 23, 2009 2:30 pm

    whyyy is it named 1920 though?
    avatar
    DarkLogic

    Number of posts : 327
    Age : 35
    Location : Bedford
    Registration date : 2009-02-10

    Re: Why's This Forum

    Post by DarkLogic on Mon Feb 23, 2009 3:23 pm

    i reckon...he came up with the idea at 19:20 (twenty past seven)
    avatar
    Admin
    Admin

    Male
    Number of posts : 115
    Registration date : 2009-02-07

    Re: Why's This Forum

    Post by Admin on Mon Feb 23, 2009 4:43 pm

    ^^ hmmm not right but a very good guess.
    avatar
    *Mizz_Hyper*

    Female
    Number of posts : 26
    Age : 29
    Location : *London*
    Registration date : 2009-02-10

    Re: Why's This Forum

    Post by *Mizz_Hyper* on Mon Feb 23, 2009 7:35 pm

    ryte hurry up gimmie my prize! Razz
    avatar
    DarkLogic

    Number of posts : 327
    Age : 35
    Location : Bedford
    Registration date : 2009-02-10

    Re: Why's This Forum

    Post by DarkLogic on Tue Feb 24, 2009 5:53 am

    I RECKON THE 1 9 2 0 ARE A HIDDEN MESSAGE...

    1 - 1 LETTER
    9 - 9 LETTERS
    2 - 2 LETTERS
    0 - 0 LETTERS
    avatar
    dekbo`nah

    Number of posts : 113
    Age : 33
    Registration date : 2009-02-13

    Re: Why's This Forum

    Post by dekbo`nah on Fri Feb 27, 2009 8:57 am

    Too many caps locked posts and no answers.
    toy! tell us arready. =@
    avatar
    Admin
    Admin

    Male
    Number of posts : 115
    Registration date : 2009-02-07

    Re: Why's This Forum

    Post by Admin on Fri Feb 27, 2009 4:23 pm

    lol who would like to do the honours?
    BQ, Kia, its all up to you if you wana tell or not, i dont mind Smile

    Sponsored content

    Re: Why's This Forum

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Sun Jul 22, 2018 11:23 pm